Romantic Dress

08:03

Pozdrav drage moje i dobrodošle u moj novi post.



Danas je tu jedan outfit post. Naime, ovu haljinu sam dobila prije nekih mjesec i pol dana i nikako je nisam stigla uslikati je i pokazati vam je. Stigla mi je sa stranice Gamiss i odlična je, stvarno. Sviđa mi se ovaj lepršavi kroj te i sami print na haljini koji je baš za ljeto.
Iskombinirala sam je sa cipelama koje su također s Gamiss stranice i ovim glam makeup-om.


Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se sviđa :)

You Might Also Like

9 komentari

  1. Predivna haljina, jako mi se dopada! Ide uz ovaj mejkap luk, i frizuricu!
    Prelepa si draga!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljina je predivna. Jako mi se sviđaju cvjetići na njoj. Ti si ju tako lijepo iskombinirala s cipelama, koje su mi isto prekrasne, i makeupom. Genijalno!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. beautiful dress - love the flower print and the lace details!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful dress :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo je reći da sam oduševljena haljinom, kombinacijom, šminkom , sve je prekrasno, divna si ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  6. Haljina je divna a makeup još ljepši!Divno ti se sve slaže.♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  7. Haljina je predivna *-*
    Kao i ti :D<3
    Super post :)

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive