Hair Routine

00:19

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Često mi pišete kako vam se sviđa moja kosa, što ja to koristim za održavanje itd. i stoga sam ja odlučila napisati svoju Hair Care rutinu.
Inače imam jako suhu kosu, ali sada je još više od sunca i mora, tako da se borim s tim. Nemam nikakvih drugih problema s kosom, nemam peruti, kosa mi se skoro pa ne masti, uopće je ne moram nešto često prati i to je ogromna prednost jer mrzim taj posao.
Moja kosa je jako gusta, prilično je duga iako sam se šišala nedavno ali jako brzo mi raste. I da, nikada se nisam bojala niti išta radila s kosom.



Kosu perem s novom Garnier Fructis linijom za kosu: šampon, regenerator i maska. Još uvijek je testiram, ali prezadovoljna sam dosadašnjim rezultatima, kosa je dosta mekana i savršeno miriši, toliko da ostali oko mene osjete taj miris.


Zatim imam 2 proizvoda u spreju. Prvi je Eveline zlatno ulje za kosu koje je dosta masno i njega koristim baš u ovo ljetno vrijeme da mi dodatno oporavi suhu kosu.
A drugi proizvod je Schwarzkopf Gliss sprej koji mi puno pomaže u raščešljavanju kose, njega stavim na mokru kosu i malo prosušim i onda mi je puno lakše počešljati kosu i to uz pomoć ove nove Macadamia četke za kosu koja je savršena!


A kada mi se stvarno, ali baš stvarno ne da prati kosu i kada mi je potrebno neko osvježenje, tada koristim šampon za suho pranje, točnije imam ova 2 i oba su mi super, dobro rade svoj posao i nisu skupi.

I da vam pokažem, ovo je moja kosa kada sam išla na neku svadbu, ali čisto da vidite otprilike dužinu, boje i sve ostalo:

You Might Also Like

25 komentari

  1. Divne proizvode koristiš,čula sam dosta pozitivnih komentara na ovu Macadamia četku.
    Kosa ti je divna i znam koliko treba održavati takvu dugu kosu,tako da svaka čast.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako bozanstvenu kosu imas, zaista je prelepa i negovana! :)

    GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Kosa ti je prekrasna! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. You have beautiful hair :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Garnier proizvode za kosu i ja koristim, samo češće onu zelenu liniju, odlični su!
    Imaš divnu kosu ♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  6. That's cool post!
    Can you follow me? I follow you. :)

    Have a lovely weekend!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice review. I use Fructis all the time.
    Other products looks good.
    I am following you, like to follow me back?
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post, such a lovely hair! I like Fructis products, they're awesome :)
    Thanks for your comment in my blog, i'm following you now!
    xx

    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  9. I love your post! I'm following your blog, can you follow mine?

    www.aflormaria.blogspot.pt

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  10. Podobno ta pomarańczowa maska jest taka średnia, ale sama nie używałam :D
    Mój blog - KLIK

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi, nice post. I'm your new follower ★

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow! You have so long and beautiful hair. <3
    xoxo

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Kosa ti je divna, prava je umjetnost odrzavati ovu duzinu. Ja mnogo volim njegu kose tako da je za mene ovaj post pun prepuruka.
    Prvi put sam na tvom blogu i definitivno cu na njemu i ostati kao citaoc. Pratim te,ako zelis uzvrati.

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. I have used Garnier Fructis shampoo , sometime back. i liked that product.
    You have beautiful hair, & you taking good take of it :)
    Thanks for visiting & commenting on my blog,your words really matters to me. i am following you dear. Be in touch :)
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  15. Great post! We followed you, now It's your turn.

    http://dancerreader.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši